13 juni ´11 - Tillbaka i Varberg och hos Linn <3

I brist på internet sitter jag hemma hos Linn och gosar i soffan. Dock fick jag låna datorn en kortis... Igår höll jag på att glömma att hoppa av tåget när vi var framme i Varberg, så jag klämdes i dörren. Varför reagerar inte tågets dörrar och öppnas igen när den märker att något klämms? >.<

Jag hängde med Linn och Alex hela kvällen och sen sov jag en orolig sömn och vaknade och somnade om hela natten. Nu ska jag hänga med Linn i en halvtimme till och sen ska jag leka med Alex. Ikväll är jag ensam hemma i villan och ska försöka få igång deras nintendo (eller vad det nu är). Jag är ju inte uppvuxen med såna fina grejer, så jag vet inte hur något funkar eller liknande, men jag vet vad Super Mario går ut på och det spelet fanns där. ^^

Imorgon ska jag flytta över till Anton och på onsdag är det spelning!!!

Kommentarer
Postat av: Anton

Hehe ;) saknar dig länktar tills imorgon <3

2011-06-13 @ 19:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0