23 juni ´11 - Some advice, okay? Just don't point your fuckin' finger at crazy people!

Anton är tillbaka efter sin utbildning och det märktes inatt. Hans snarkande kommer aldrig att sluta, jag som hade vant mig vid tystnaden...

Idag har jag varit på biblioteket och hämtat upp två böcker (Påtänd och Punkindustriell hårdrockare med attityd) som jag läste och älskade för flera år sen. När jag är i Varberg är det enbart nostalgi som gäller. Bebis och jag har nu varit nere på Netto och hämtat chips och godis. Ikväll var det min tur att välja film och det blir Girl Interrupted.

Imorgon ska vi upp tidigt och åka till Halmstad. Badvaktsutbildningen som Anton hållt på med hela veckan ska ha olika tävlingar och Anton ska vara med på några. Jag har ingen aning om vad vi ska göra på kvällen. Alla högtider blir skit ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0