30 juni ´11 - Det händer alla förr eller senare



Jävla otur....
Jag har inte sminkat mig på flera veckor, jag slutade raka benen och ringarna under ögonen blir mörkare. Jag började långsamt mögla bort i Antons lakan, så för några dagar sen bestämde jag mig för att det fick räcka. Jag tog en lång dusch och rakade mina ben lenare än någonsin, satte på mig min nya bikini och la mig ute på balkongen i en och en halv timme. Detta var i måndags och jag har sen dess gått runt i Antons alldeles för stora T-shirtar. Jävlar, vad jag brände mig. Bröstet är förstört och jag brände mig extra mycket på magen, så nu måste jag gå runt med en bra hållning för varje gång jag säckar ihop trycks mina älskade bilringar ihop och orsakar smärta. Idag vågade jag sola ryggen i en halvtimme, men om jag bränner den också så kan jag lika gärna gå och dö, så nu får det räcka. Tillbaka i dom mögliga lakanen. Jag ska byta ut dom senare...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0