10 mars ´11 - Ge mig filmtips!

Usch, vilken dålig dag. Igårkväll när jag kom in till mitt rum var det iskallt där inne. Någonting hade hänt med elementet, så jag klädde på mig varma kläder och kröp ner under täcket med en filt över. På morgonen vaknade jag av att jag frös så mycket att jag skakade och efter att jag ätit frukost var jag helt snurrig och mina ögon var röda och sved.
Jag gick till matten och räknade lika bra som alltid.
- "Vad är 70 - 7?"
- "83."


Under matten blev jag varmare och varmare och tillslut satt jag och svettades, så det var tur att jag slutade efter lunchen. Dock är det fortfarande kyligt på rummet, så nu fryser jag igen. Alla påpekade att jag såg lite krasslig ut, så nu mår jag ännu sämre. Iofs så ser jag ju inte direkt superfräsch ut...

Imorse var det snöstorm och nu spöregnar det och ser allmänt grått ut. Fan, vad deppig man blir av detta. Dessutom har jag ätit upp alla mina naglar nu. Jag har inte haft korta naglar sen jag var tretton år, så det känns jätteovant. Nu förstår jag varför Anton alltid ber mig att klia honom eller öppna hans snusdosa.
Det här är ju värdelöst...




The call - Regina Spektor


Allvarligt talat,

finns det någon som har

världens bästa filmtips?


Kommentarer
Postat av: Jay

Filmtips: The secret life of bees

2011-03-11 @ 14:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0