11 mars ´11 - Alla fikar i Varberg

Jag åkte till Varberg imorse och innan satt jag och fikade med Jojan. Då ringer Anton och berättar att han också fikar och att Mike ringt och sagt att han också är i Varberg och sitter på ett café. Världen är liten... Så nu har Jojan och Mike äntligen träffats iallafall.

Nu är jag hemma hos Anton och väntar på att hans släkt ska komma så att vi kan fira hans födelsedag igen. Imorgon ska jag träffa Jojan igen och försöka övertala henne att gå på stan med mig så att jag kan få shoppa lite. ^^


PS. Jag lämnade in min uppsats idag. Den skulle lämnas in för tre/fyra veckor sen, men nu sa läraren att jag får lämna in det lilla jag skrivit och jag skämdes som en hund när jag la uppsatsen i hans fack och skrev en förlåtlapp.



Party!!
Eller jag vet inte...?
Hur ser partyhattar ut?


Kommentarer
Postat av: Anonym

heei:)allt bra

2011-03-12 @ 11:00:18
URL: http://psychedelique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0