29 mars ´11 - Gekås imorgon ♥

Igår satt jag och ett gäng utanför skolbyggnaden och solade hela eftermiddagen och idag var det så kallt att både mössan och vinterjackan fick åka på igen.
När kommer våren egentligen?

Jag pratade nyss med min syster på facebook. Tonårsattityden var på, men så fort hon hörde att jag skulle åka till Gekås imorgon så kom en helt annan sida fram. Det är ju jag som fyller år snart och inte hon, men ändå fjäskade hon på för att jag skulle komma hem med något till henne till påsklovet.



Nu ska jag gå ner till Tallbacken och få Anton att jaga kvällsmat. Imorgon blir det en kort skoldag och efter lunchen drar vi mot Ullared.

PS. Imorse var jag den enda som kom till mattelektionen. Snopet för både mig och läraren.

 


Kommentarer
Postat av: Lucyinthesky

Ramlade in här av en slump och tänkte skriva någon rad ;) Så hej, här har du en läsare till. =)



Jätte fin blogg!

2011-03-29 @ 23:41:17
URL: http://emmabaramig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0