7 mars ´11 - Dagen före 21

Gårdagens i-landsproblem löste sig. Typ. Jag valde att sätta i löshåret, men hade inte tillräckligt mycket limm så håret trillade av. När jag gråtit klart av frustration färgade jag håret och blev jättenöjd.

Imorgon fyller Anton 21 och jag, Mike och Micke har planerat lite småsaker. Vi var inne på ICA innan och handlade tårta och grejer och när vi kom ut hade Anton satt på stereon på högsta volym och öppnat bagageluckan. Då kommer det fram en kvinna och ber honom sänka ljudet. Anton stänger luckan och säger att vi ska åka därifrån och att han ska sänka. Då säger kvinnan att om han inte gör det nu så ska hon slå sönder baslådan. Wtf...? Det hade varit en sak om han käftat emot, men han stängde ju av.

Kommentarer
Postat av: Miss W

surkärring! suck! så besvikna över sina egna liv att de måste ta ut det på andra.. så enkelt ser jag det!

2011-03-08 @ 11:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0