15 maj ´11 - Strömavbrott i Horred

I fredags försvann strömmen från hela Horred. Jag och Cissi stod framför spegeln och provade kläder när hela Tallbacken plötsligt blev svart. Jag som sett alldeles för mycket Lost och skräckfilmer kallade till ett krismöte i vardagsrummet och sa åt alla att ingen fick öppna kylskåp eller frys, eftersom maten kommer förstöras. När jag kände mig nöjd med mig själv hoppade jag in i duschen... Dock tänkte jag inte på att vattenpumpen gick på ström, så vattet slutade fungera mitt i min schampofest. Det var inte lätt att få ut allt ur min man med några droppar vatten. Eftersom jag dödade vattenpumpen så kunde ingen gå på toaletten resten av kvällen. -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0