19 maj ´11 - At world's end

Det är mycket som händer nu. Nästa vecka är sista skolveckan och sen är det över. Tre år här och plötsligt ska jag flytta. Cissi ska iväg på någon resa, så hon flyttar ut redan imorgon. Ikväll träffades alla musikarna, inklusive mig och hade en avslutningskväll tillsammans med henne henne. Imorgon kommer jag gråta sönder.

Men för att komma på gladare tankar så ska jag fortsätta mitt Pirates of the caribbean-maraton. Med tanke på att On stranger tides har kommit ut på bio (eller? jag bor ju ute i skogen och håller inte koll på sånt längre) så tänkte jag friska upp mitt minne innan jag ser den. Jag älskar verkligen dom här filmerna. Jag kommer ihåg när Black pearl kom ut på bio. Jag vägrade se den eftersom jag då hatade skräckfilmer och fick för mig att den skulle tillhöra den kategorin. Jag väntade tills den kommit ut på DVD och då var det kärlek vid första ögonkastet. Sen dess har jag sett resten på bio.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0