9 maj ´11 - "The devil's voice is sweet to hear" / Stephen King

Hoo, nu är jag trött. Jag och bebis har sprungit runt på stan hela dagen och jag har fått småhandla. Dock har jag kollat mitt konto och märkt att jag gjort av med läskigt mycket pengar den här helgen, så nu blir det ingen shopping igen på ett bra tag. Efter att min ångest lagt sig ner så kom jag på att det inte finns någon mat på Tallbacken, så plånboken fick lida igen. Men nu är köket fullt av köttbullar, sylt, potatismos och liknande. Det ska bli intressant att se om jag klarar av att göra potatismos... Nu ligger jag iallafall här på internatet. Jag är nyduschad och bredvid mig finns ostbågar och cola.

Den senaste tiden har filmtemat varit filmer som är baserade på Stephen Kings böcker. Vi har sett The green mile, The mist, Cujo och ikväll ska vi se Misery som Jojan tipsat om.



Ooh, Kathy Bates är så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0