1 november ´11 - Du ska passa dig som satan

Jag har haft en sjukt, galet underbar dag med världens bästa Karin. Det blev som jag sa: soffa, brownies och massa, massa, massa spya.
Nu har jag iallafall kräkts upp allt och är redo för krig.

På något sätt kom vi in på ett samtal om zombies, så Karin var inte allt för kaxig när hon skulle gå hem ensam i mörkret. Jag erbjöd mig att följa henne för att kunna försvara henne mot alla zombies, men det behövdes inte. Dock har jag låst alla dörrar och kollat runt efter brandstegar för säkerhetens skull... Så för att skrämma upp mig ännu mer så ska jag titta på 28 veckor senare snart. Dessutom tror jag att jag börjar få en liten crush på Robert Carlyle...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0