11 november ´11 - I would go to the ends of the earth, cause darling, to me that's you're worth

Tidigare i veckan sa Jojan att hon skulle komma hit på onsdag. Det ändrades till torsdag, som ändrades till fredag, som ändrades till tidig morgon på fredag, som nu ändrats till "jag ska nog sova ut...", så det enda jag vet är att Jojan kommer hit någon gång imorgon. Men jaja, jag är bara glad att hon kommer hit. Vi ska älta, äta (!) och titta på film tills vi spyr.

Ikväll har jag badat skumbad. Jag har fixat och donat, skrubbat, smörjt in och målat naglarna. Iklädd i mitt lilla rosa nattlinne har jag nu krypit ner under mitt rosa Hello Kitty-täcke för att sova. När blev allt så rosa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0