14 november ´11 - Helgen

Måndag igen, men det har varit en väldigt bra helg. I fredags gick jag ner till stan och mötte upp Jojan och Mario på ett café där vi satt och pratade ett bra tag innan vi gick hem till Mario och tittade på honom medans han packade inför sin Stockholmsresa. När han åkt började mitt och Jojans helvete. Med alldeles för mycket packning började vi vandra hem till mig och halvvägs märkte jag att systembolaget skulle stänga om en halvtimme. Vi började gå fortare, vilket ledde till att vi power walkade, som gick över till att vi joggade och tillslut sprang. När vi nästan var framme och systemet skulle stänga om fem minuter kastade Jojan packningen på mig och sprang ifrån mig. När jag kom fram till systemet var jag knäckt och Jojan var helt slut och då märkte vi att systemet har öppet en timme extra på fredagar.

Resten av kvällen tillbringades i tvsoffan med pizza, sushi, konstiga filmer, massa sms och flumm på högsta nivå.



Innan jag gick ner till stan.



Mario, Björnen och jag.





Min rygg höll på att döda mig, så Jojan hjälpte mig att stretcha ryggen vilket ledde till att jag var tvungen att buga för henne...





Jojan köpte världens häftigaste chokladkalender.



Hehe... På lördagen kom familjen hem. Deras väskor försvann såklart, så Lovisa gick runt i Malmö en novemberkväll i flipflops.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0