24 november ´11 - Only women bleed

Oj, en sömnlös natt. Vilken överraskning... Fast lite trött är jag nog, för jag var tvungen att tänka efter för att komma på vilken månad det är. Om alldeles för få timmar ska jag ha ett möte på arbetsförmedlingen och efter det ska jag göra något som jag borde gjort för länge sen:
KÖPA HÅRFÄRG! Jag har inte färgat håret sen innan jag åkte till Horred och det måste vara längre än en månad sen nu.

Men sömnen kommer inte fortare för att jag sitter här och skriver. Tillbaka till O.C.


He lies right at you
You know you hate this game
He slaps you once in a while and you live and love in pain
She cries alone at night too often
He smokes and drinks and don't come home at all
And you there down on your knees begging me please come
Watch me bleed
Only women bleed


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0