30 november ´11 - Malmö - Halmstad, del 2

Jag har varit väldigt duktig idag, om jag får säga det själv. Mitt tåg går om två timmar och jag ska snart värma lite rester i mikron. När jag kommer fram till Jojan ska vi ha myskväll med ansiktsmaskar och tjejsnack.

Varje gång det händer något med mina kläder brukar jag tänka att jag ska skicka över det till Linn, men när jag lyckades tappa tre av knapparna på min jacka så bestämde jag mig för att jag själv skulle klara av att fixa en sån simpel sak. Så jag gick och hämtade nål och tråd och började sy. Jag blev väldigt nöjd med mig själv och skulle precis smsa henne när jag märkte att jag sytt fast min morgonrock i jackan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0