4 november ´11 - Jag vill tatuera mig...

Inatt kunde jag inte sova (det var ju oväntat...), men det var inte det största problemet. Jag var så fruktansvärt rastlös och uttråkad också. Jag tittade på underbara 8 mile och flera avsnitt av Solsidan, men kunde inte slappna av. Jag städade köket och vardagsrummet och när jag skulle plocka undan det sista så hittade jag en bläckpenna och en idé sattes igång. Idag har jag teckningar över hela kroppen.

Jag avslutade kroppsmålningen med att skriva Mille och Jojan på fingrarna och sen lyckades jag äntligen somna. Sen har jag tydligen somnat med ansiktet på ena handen, för imorse stod det Jojan på min kind, men det kunde jag tvätta bort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0