3 oktober ´11 - Everyone I know goes away in the end

Jag och Jojan hade en perfekt kväll. Vi tittade på rolig film, gick ut sent på kvällen med Nellie och köpte chips och cola, vi kom på ett eget teckenspråk (sånt kan vara bra att ha), vi var uppe halva natten och pratade och Jojan kliade min rygg (nästa gång kliar jag din ♥), precis som vi alltid gjorde förut.

På morgonen tittade vi på That guy with the glasses samtidigt som jag målade Jojans naglar. Vi ska träffas imorgon också och då ska jag kolla hur mycket av naglarna som är kvar.
Mormor och morfar åkte också imorse och tog med sig min älskade Nellie.
Jag får iofs antagligen träffa henne igen om tre veckor, men jag var faktiskt ganska säker på att hon skulle få stanna här nu.

Nu ska jag tugga i mig en macka och sen ska jag till kvällskursen.



Jag har missat en liten brun fläck som gör att det ibland ser ut som om jag har en undercut.


Kommentarer
Postat av: joj

aw, sötnos. jag hade supermysigt också, ses snart igen <3

2011-10-07 @ 10:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0