30 oktober ´11 - Myskväll

Okej... Tiden på datorn och ipoden visar att klockan är kvart över tolv, men klockan i köket och mobilen säger att den är kvart över ett. Wtf? Vad har hänt?

Igår kom ju Jojan hit under dagen och på kvällen kom Mario. Jag lagade vegetariansk köttfärssås (som jag antar heter något annat eftersom det inte var kött...) och sen fastnade vi vid matbordet hela kvällen. Jag hade lätt en av dom bästa kvällarna på länge. Efter massa mat och alldeles för mycket vodka flyttade vi över till vardagsrummet och spelade Wii. Jag sög värre än någonsin och Jojan och Mario totalt spöade skiten ur allt och alla. Sen varvade vi ner lite framför tv:n tills Jojan blev sömnig och då gick dom hem.







Mario hade med sig häftiga ölflaskor





Mitt jätteimponerande partytrick


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0