31 oktober ´11 - Är det Halloween idag eller?



Usch...
Jag vaknade imorse med världens ångest. Jag har sovit riktigt dåligt inatt, jag har vaknat och somnat om och imorse var min rygg helt trasig. Det har varit helt knäpptyst i huset. Ingen telefon har ringt och till och med brevbäraren lyckades slänga in posten helt ljudlöst. Jag la mig i sängen och tittade på My boy Jack och tio minuter innan den slutade så började jag gråta. Först stilla tårar och sen gick det bara utför. Smink och näsa började rinna och jag kunde verkligen inte sluta. Nu har jag fått ut lite iallafall, men vad ska jag göra nu? Om några timmar börjar ju målarkursen, men orkar jag ta mig dit? Jag ska fixa något att äta och hoppas på att jag mår bättre när jag fått något i magen. Jag kanske ska passa på att titta lite på tv också, nu när jag ändå har den för mig själv och Ofelia inte tjatar om Disney channel i bakgrunden.

Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0