2 september ´11 - Ibland går det ändå att må bra...

... som när man är i ett nystädat rum, känner lukten av rökelser, känner värmen av ljus och mjukisbyxor som man fått låna av systern, ligger i nya lakan, tittar på Grey's anatomy och väntar på att sockerkakan ska svalna.

Nu ska jag få i mig sockerkakan bara... Men om det inte går så tar jag bara en snus och låter lugnet sväva på. Fan, jag borde ha duschat också egentligen, men det är för sent för det nu. Det har varit en ganska bra kväll. Jag har umgåtts med familjen och pratat länge med Matt. Imorgon ska jag övertala pappa att köpa en sån sladd som gör att man kan föra över VHS-filmer till datorn så att jag kan slänga min tv någon gång.

"He's gone. I'm free."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0