2 september ´11 - Rödstressad..?

Eftersom jag vill att det röda i mitt hår ska fastna ordentligt, så har jag inte tvättat håret sen jag färgade det, vilket var ungefär lite mer än en vecka sen. Jag har planerat att jag ska tvätta det på lördag, men jag är löjligt orolig över att det "starkaste röda" ska försvinna efter en tvätt. Inatt drömde jag att jag hade en dejt, så jag var tvungen att tvätta håret och allt det röda försvann! Jag blev blond igen och fick panik, så jag sprang ner på stan för att köpa mer röd hårfärg och då sprang jag in i killen jag skulle träffa senare och han fick se mig blond och det var jättepinsamt. -.- Jag vaknade med världens ryck imorse och kastade mig över spegeln.
Mitt röda hårsvall är kvar...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0