26 september ´11 - <-- Jag skrev april först o.O



Jag har sminkat mig i mörkret idag.
Jag ser okej ut i camen.
Jag ser ut som en deprimerad panda i verkligheten.


Min och Nellies hurtiga livsstil fortsätter. Vi var uppe sju imorse på morgonpromenaden och sen åt vi frukost tillsammans framför tv:n. Jag har upptäckt att vi har väldigt få kanaler med väldigt många dåliga program, men så länge jag får min dagliga dos av Ellen Degeneres show, så är jag nöjd.

Nu ska jag och Nellie ta en långpromenad och senare ska jag till kvällskursen.



Morotshuvud och morotsnos


Kommentarer
Postat av: joj

jag är också beroende av ellen, hinner se henne så sällan. Nellie<3

2011-09-26 @ 22:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0