15 april ´12 - I don't want this moment to ever end

April har bara flygit iväg. Jag har varit med pojkvännen nästan hela månaden och ska nu sova hemma för första gången på en vecka. Imorgon börjar jag jobba heltid igen och jag ska vara omringad av djur hela tiden. ^^
Igår var det fest och för första gången i världshistorien höll jag igång längst av alla. Jag satt och skålade med Mario över att jag varken kräkts, däckat eller liknande medans alla andra som druckit gjort det tills drickan tog slut. När min fina honey däckat och gästerna gått hem städade jag ordning i lägenheten, åt lite mackor och kröp ner i sängen och tittade på Pokémon och var så löjligt nöjd över mig själv som bara en full människa kan vara.
När jag och T vaknade imorse gjorde vi upp storslagna planer för dagen, vi skulle bestiga ett berg och sen äta på McDonalds. Efter timmars planerande (för det finns ingen gräns på hur länge man kan dra ut på något) gick vi ut från lägenheten och kom fort fram till att det var alldeles för långt till berget och att det egentligen inte är så gott med McDonalds, så vi gick och köpte pizza, falafel och hamburgare och kröp ner i sängen och låg och gosade resten av dagen. Men jag ska fan bestiga det där berget någon gång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0