21 april ´12 - Fick en känga mot magen, tills jag smakade gatan

Mina fredagsrutiner påminner om en tants.
Jag småplockar lite på rummet, sätter på en film och somnar fint vid nio och vaknar (alltidalltidalltid) klockan åtta på lördagsmorgonen. Kanske ska byta ut filmtittandet mot stickningen av min halsduk så att jag riktigt kan gå in i rollen.

Imorse gick jag ner till stan en timme efter att jag vaknat och gick igenom varenda tjejaffär jag kunde se för att hitta en ny klänning. Vid två hittade jag en och sen gick jag till systemet och handlade lite småsaker... för att komma hem och börja städa rummet och hitta en annan påse med vodka och xider. Aja, nu behöver jag inte besöka det stället igen på ett tag iaf.



This is for you, J
Om jag orkar och får tid (städningen av mitt rum kommer aldrig bli klart om jag sitter här) ska jag gå över till Jojan ikväll och störa henne när hon pluggar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0