22 april ´12 - Minnet blir sämre när man blir äldre

I fredags kom jag på att jag fyller år nästa vecka. Nu är det typ tre dagar kvar och ingen har frågat mig vad jag önskar mig än... .____.

Men så länge jag kan minnas så har det alltid varit skitvarmt på min årliga dag, men det känns som om den traditionen kommer brytas i år. Jag går ju fortfarande runt i min vinterjacka och vissa dagar med vantar, så det blir nog inget solande i år som det blev förra året när jag och Jojan satt i någon park och brände axlarna.

Så jag sökte lite på nästa veckas väder och undrar om det egentligen kan vara så här bra? Okej, det kommer inte bli varmt, men tänk om det verkligen regnar hela veckan förutom på min födelsedag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0