25 april ´12 - B-day!



Det blev som jag fasat... Det har inte regnat på min födelsedag sen 1998, men idag öppnade sig himmlen.... och jag fick i uppdrag att plocka bajs i fårhagen. Så där har jag tillbringat min dag. Men fåren och getterna tyckte att det var roligt med besök och dom följde minsta steg jag tog och var framme och luktade på mig och ville kela. Efter jobbet skyndade jag mig hem där Jojan och Mario kom över och så åt vi pizza och tävlade om vem som hade den värsta skada-sig-historien. Jag fick jättefina presenter och efter år av tjatande... så är pappas systemkamera äntligen min. Stackars T, jag ska fota honom från morgon till kväll tills den dagen han dör. Jag smsade honom om att jag fått en kamera och fick tillbaka "NEEEEEEJ!!!"

Nu ska jag krypa ner i sängen med Jojans egenbakade muffins och titta på "The secret of Nimh" som jag fick av Jojetta. I helgen ska vi fira min födelsedag på riktigt!



Förra årets födelsedag.
Det var asvarmt och vi solade.
Idag hade jag på mig vinterjackan och vantar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0