28 april ´12 - I forgot what we're dealing with here. Atwoods on Valentine's Day.

Hatar lördagar. Vaknade först vid sex och sen kvart i sju och sen dess har jag varit vaken. Jag har tagit ett långt bad, tittat på The incredible hulk och verkligen lagt på tre kg smink i ansiktet. Jag har en löjlig sminkkaka i ansiktet som jag inte kan få bort, men den syns bara i vissa ljus. Hoppas jag har webbcamljus på mig hela dagen...

Om en timme kommer T hit. Han har något lurt på gång och jag får inte veta vad vi ska göra. .___. Ikväll blir det iallafall fest. Jag vet inte vilka som kommer eller vart vi ska vara. Men jag vet att vi ska ha fest. Och jag vet vad jag ska ha på mig. Alltid något.



Jag har försökt sätta upp håret med två hårspännen idag.
Wild...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0