8 april ´12 - Det är inte rättvist

Det har varit en konstig helg. Jag har blivit sjuk för tredje gången det här året och som om inte det räcker så har jag förlorat ett helt dygn. I fredags somnade jag vid ett på kvällen och vaknade vid två på dagen av att jag höll på att brinna upp. Kort efter det somnade jag om igen och vaknade åtta imorse. Jaha...? Den lördagen får jag aldrig tillbaka.

Nu vill jag bli frisk igen! Jag orkar inte vara sjuk mer... Jag har googlat huskurer och en kille skrev att man ska låtsas att man är frisk för att lura kroppen. Jag har försökt ta en dusch, men längre än så vågar jag inte gå. Om jag sätter igång min ipod kommer mina öron att blöda, om jag tar en snus kommer min hals att frätas sönder.

Eftersom mami och papi varit bortresta, så åt vi påskmat idag. Eller dom gjorde det, jag kunde inte. Men mamma tyckte att jag iaf kunde vara med och måla ägg. Jag tog ett ägg och skrev "jag vill dö" på det och gick sen och la mig igen.

Kommentarer
Postat av: jojetta

Men milli, är du sjuk nu igen.. Stackare. Jag ringer dig imorgon och ser hur du mår, antar att du sover nu. Jag och Mario kom hem nyss typ, helt slut här borta. Krya på dig!

2012-04-09 @ 01:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0