14 december ´12 - Varberg i mitt hjärta, drömmarnas stad det är du

Gaah, jag har ju glömt att skriva att jag varit i Varberg!
 
Från början till slutet:
 
Linn och Alex
 

I torsdags hoppade jag på tåget till Varberg och kom fram vid femtiden. Jag vandrade direkt hem till Linn utan förvarning och överraskade henne. Alex och Timon var där också, så vi tre hängde i några timmar. Jag hade inte träffat Linn på ett år (nu får vi fan skärpa oss) så vi hade mycket att ta igen den korta stunden som jag var där innan jag åkte hem till Rei.
 
Rei
 
 
Väl hemma hos Rei åt vi tacos och upplevde nostalgi genom att skratta åt White chicks och nästa morgon låg vi och drog oss i sängen i flera timmar tills Cissi hörde av sig och var redo att ta över.
 
Cissi och Zacke
 
 
Hos Zacke och Cissi satt vi i vardagsrummet och pratade tills vi inte orkade mer och sen kollade vi på både "Tomten är far till alla barnen" och "Marley and me". Framåt kvällen fick jag testa på både sömnte och några tabletter, men min hardcorekropp vägrade ändå att somna. Det tog lite mer än en timme innan jag började känna av alltihop och sen stendäckade jag. Nästa dag gjorde vi världens mysigaste frukost och efter att ha studerat deras orm Bubba och pratat om ormar så skjutsade Cissi in mig till stan igen.
 
Aleksander
 
 
Jag kom fram till Aleksander lagom tills solen gått ner och vi satte oss i soffan och gjorde det vi gör bäst: prata. Med varsin kaffekopp i händerna pratade vi i några timmar och sen pausade vi och såg Chocolate och sen körde vi igång igen. Efter ett tag blev jag presenterad för CS och så fort jag fattade vad spelet gick ut på så var det kört. Jag ägde allt och alla och kom fram till att jag inte ska fixa det här spelet när jag kom hem eftersom jag skulle bli spelberoende på ett dygn. Vi satt uppe hela natten och pratade och när jag vaknade på morgonen var köket fullt av pannkakor och nyköpta frallor. Jag skulle egentligen åkt hem på söndagen, men vi pratade oss förbi alla tåg och så plötsligt hade sista tåget gått. Så vi fortsatte prata halva natten och nästa dag tog jag ett av morgontågen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0