13 februari ´11 - Dumma mig

Jag var stum resten av helgen. Hela huset är fullt av lappar som jag skrivit och hemma hos Jojan finns det ett anteckningsblock på typ sju sidor och ett dokument på datorn på fyra sidor. Men vi hade riktigt roligt den dagen. Vi gjorde det enda vi kunde: lekte charader. Rösten är tillbaka nu, men jag försöker ändå använda den så lite som möjligt så att den ska kunna bli helt återställd.

Idag har det varit en lugn dag på jobbet, men jag har gått runt och surat över mitt hår. När jag färgade det förra helgen blev det härligt illrött och nu efter en tvättning är det orange. Jag orkar verkligen inte mer, så idag köpte jag en brun hårfärg. Imorgon blir jag brunett igen för första gången på ett halvår.

Idag har jag varit riktigt duktig, förresten. Jag somnade fem på eftermiddagen och vaknade vid nio. Yay...



Från söndagspromenaden med Jojan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0