25 februari ´12 - Varje gång är som den första gång vi sågs

jagorkarintejagorkarintejagorkarintejagorkarintejagorkarintejagorkarintejagorkarinte

Jag var så fruktansvärt trött igår. Jag kom hem och la mig på sängen och somnade. Sen vaknade jag och försökte somna om, men det gick såklart inte så jag gick in i badrummet för att ta ett långt varmt bad. Men självklart tog varmvattnet slut efter 15 cm så jag låg och huttrade med Traci Lords självbiografi i tjugo minuter tills jag gav upp.

Igår fyllde Mario år och idag kommer hans grabbar hit. Jag ska hem till han och Jojan snart och träffa dom en kortis och sen ska jag och Jojan flytta över till mitt rum och... göra något? Jag vet inte om hon har några önskemål, men det står väl mellan alkohol, chips och film. Blir antagligen alltihop.



Nya håret


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0