26 februari ´12 - Call On All Your Girls, Don't Forget The Boys

"Igår fyllde Mario år och idag kommer hans grabbar hit. Jag ska hem till han och Jojan snart och träffa dom en kortis och sen ska jag och Jojan flytta över till mitt rum och... göra något? Jag vet inte om hon har några önskemål, men det står väl mellan alkohol, chips och film. Blir antagligen alltihop."

Plus lite till.
Jag och Jojan gick aldrig därifrån. Oscar, Martin och Jir anlände till Malmö. Vi åt pupusas, tittade på gladiatorerna, åt chips, spelade Super Mario, spelade alldeles för hög musik och drack alldeles för mycket vodka. Vid tolv stack killarna ut och jag och Jojan somnade i soffan framför Sailor Moon... tills fyra mogna, fulla tjugotreåringar kom hem och lekte ninjor.

Idag har alla bara legat i soffan och tittat på det som TV'n kunde erbjuda. Jag har ätit mackor, hamburgare, ägg och gnällt om att jag velat ha pizza. Nu har grabbarna åkt tillbaka till Varberg och jag har stapplat hem på osäkra klackar och nu vill jag bara duscha och sen dö. Och kanske äta lite till.


Jag vaknar med huvudvärk och en sten i mitt bröst
Jag vet ingen tröst, jag måste sluta be till min törst
För det som kändes jobbigt, känns nu dubbelt så svårt
Jag säger samma sak för 6002:e gången
Jag ska aldrig mer göra så jag känner såhär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0