4 februari ´12 - Last night

Igår blev inte riktigt som planerat. Jag gick genom den galna kylan till Jojette där vi drack champange. Jag blev assugen på chips så vi gick ner till affären och fixade lite pringles och sen spelade vi Epic Mickey. Sen drack jag en drink och somnade lite efter elva. Jojan väckte mig vid två när Mario kom hem och vi pratade i någon timme och sen plockade dom fram bäddsoffan och jag somnade om. Jag vaknade halv tolv imorse och var fortfarande skittrött. Jag och Jojan åt bröd som hon bakat själv och sen gick jag hem. Mitt rum var helt åt helvete så jag städade undan allt och nu ska vi snart ner till stan och köpa lite småsaker.



Mitt rum för en timme sen. Det finns inte tid att städa längre.


Kommentarer
Postat av: Lojsan

Bitch

2012-02-07 @ 19:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0