7 februari ´12 - Februarisjukan

Det började lite smått i söndags med att jag mådde lite krassligt och på natten bröt det gamla vanliga helvetet ut. Jag vaknade och somnade om flera gånger hela natten tills jag inte kunde somna om vid fem. Näsan rann, huvudet dunkade och halsen var fylld av rakblad. Jag ringde till jobbet och sjukanmälde mig och sen stannade jag i sängen resten av dagen och mådde så fruktansvärt dåligt.

Idag har det varit samma visa. Jag har varit uppe sen fem igen, men jag har sjukt mycket nya filmer på datorn så jag blir inte uttråkad iallafall. Idag har jag sett Without men, kul att se Eva Longoria i en lesbisk roll. ^^

Jao, jao... Nu ska jag kolla om mina pannkakor har svalnat så att jag kan få i mig lite mat. Jag är sjukt hungrig, men halsen tar inte emot vadsomhelst. Jag borde egentligen misstänkt att jag skulle bli sjuk nu. Jag blir alltid sjuk i februari och sen en gång till i oktober/november.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0