10 januari ´12 - Pictures of you, pictures of me, hung upon your wall for the world to see



Jag har hittat en låt som det är omöjligt att sluta lyssna på. Jag började lyssna på "Pictures of you" av The last goodnight i eftermiddags och den har gått på repeat sen dess och nu är klockan fem på morgonen.

Jag längtar tills på fredag när Jojan kommer tillbaka till Malmö. Dock för att plugga, men ändå... Appropå att plugga så har jag faktiskt funderat på om jag ska ta tag i körkortsteorin igen. Jag har fortfarande inget behov av det, men det vore skönt att få det överstökat och eftersom ingen ändå använder bilen här så hade den blivit min egna. Äh, jag bara snackar. Jag kommer inte ta upp körkortshelvetet igen... Eller jo, i såna fall för att kunna bränna en skiva med den här låten och köra runt och sjunga med i texten.


Pictures of you - The last goodnight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0