13 januari ´12 - "You guys really wouldn't hurt me. Because that would be so clichéd."

Det är fredagen den trettonde och jag har gömt mig på rummet hela dagen. Imorse vaknade jag med huvudvärk, frukosten var slut och jag har fått en finne på hakan. Jag har börjat på en ny stor teckning som blev fel, så jag suddade ut allihop och gjorde om den men det blev fel då också. När jag ätit upp min tacos ska jag fortsätta på den och inte ge mig förrens jag blir nöjd.

Jojan skulle egentligen varit i Malmö i helgen, men pågrund av hennes brännskada som nu är infekterad så kommer hon att stanna i Slöinge. Krya på dig, Jojs. Här får du en present av mig: ett skratt.


Kommentarer
Postat av: joj

Haha! Det hjälpte, mill. Saknar dig! <33

2012-01-14 @ 00:00:34
Postat av: joj

förresten, jag har också en sjukt stor finne på hakan!

2012-01-14 @ 00:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0