8 januari ´12 - A swedish love story

Idag har jag hängt hos Jojan och Mario. Jojan höll i en kopp exploderade av någon anledning och det heta kaffet hamnade på hennes fot. När hon hade foten i en skål med kallt vatten trillade huden av och mina mammainstinkter sattes igång, så medans Jojan ringde sjukvårdsupplysningen satt jag på marken för att det isade så mycket i benen. Mario (den stackarn) sprang runt på stan i några timmar för att hitta ett apotek som hade öppet och när han kom tillbaka åt vi ostbågar och tittade på Scrubs.



Igår såg jag en film från 70-talet som hette "En kärlekshistoria". Det står överallt att det är en klassiker och på ett sätt fattar jag inte varför. Filmen i sig är seg, tråkig och slutet är bara konstigt. Men jävlar att två små skitungar kan ha sån kemi. Dom säger egentligen knappt någonting under filmens gång, men dom påminner mig om min första kärlek i den åldern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0