19 juli ´12 - Wait! I've got a better plan to catch this big red lobster man

Igår gjorde vi det jag och Jojan är bäst på. Åt mat, tittade på tv och drog ut på det vi skulle göra tills klockan var för mycket. Jag kom hem till henne vid halv sex och lite efter tio började jag färga hår. Sen la jag i lite i mina toppar, lugg och bena och när Jojan sköljt ut håret klippte jag hennes toppar. Jag stack därifrån vid ett, det spöregnade och min luva blåste av hela tiden så jag gav upp. Mitt hår såg ut som om jag kommit direkt ur duschen, men det var så himla skönt att bara stå där i regnet. Resten av natten pratade jag i telefon med Gustav och sen sov jag några timmar innan väckarklockan ringde.

Mina hörlurar är trasiga, så jag gick ner till stan för att köpa nya och idag var det inte skönt med regn. Det såg kallt ut, så jag tog min skinnjacka men luften var kvav och varm så jag svettades ihjäl samtidigt som jag blev dygnsur. På vägen hem fick jag fixat det mesta från listan till helgens äventyr, men resten får jag fixa ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0