23 juli ´12 - This is the part of me that you're never gonna take away from me

BRABRABRAHELG
Jag stack till Jojis i fredags kväll och vi sov inte. Jag gick och la mig vid tolv och hon kom krypandes ett tag efter det, men vi kunde inte sova. Vi pratade och kliade ryggar i en evighet och sen vägrade Jojan låta mig kolla på klockan, men jag gissar fortfarande på att vi enbart sov två/tre timmar för båda mådde skit dagen efter.

Tjugo i sju på morgonen åkte vi till tågstationen och hoppade på tåget. Vi åt lite frukost, tittade på Underworld och där någonstans somnade jag. Jojan väckte mig i Halmstad och efter en kort stund var vi framme i älskade Varberg. Vi kom fram till världens mest stressade fotbollsplan där alla bara sprang fram och tillbaka och försökte fixa dom sista småsakerna. Oscar kom dit och vi låg och grillades i solen i några timmar och sen gick jag och mötte upp Alextralex. Vi gungade tills vi var tvugna att spotta ut snus och fimpa cigg pågrund av illamående och sen gick jag tillbaka och kollade dom sista matcherna.

När allt var färdigt åkte jag och Oscar till Martin och började dricka och på natten åkte vi hem till honom där det blev ett kärt återseende med hans mamma. Jag satt och pratade med henne ett tag innan medans Oscar fixade mat åt oss och sen gick vi och la oss. Nästa morgon vaknade jag vid nio av att jag var panikhungrig och Oscar gjorde frukost (min matslav) till mig och efter att jag ätit kröp vi ner i sängen och tittade lite på tv tills vi somnade om igen. Jag skulle egentligen träffa Cissi och Linn under dagen, men Cissis bil gick sönder och sen skulle hon jobba och Linn som varit bortrest kom fram till Varberg alldeles för sent, så jag och Oscar hängde hela dagen. När jag kom fram till Malmö gick jag och la mig med en gång och somnade. Ett och ett halvt dygn i Varberg var slitsamt, men jävligt roligt.

Varberg på sommaren är alltid bäst. Är dock skitsur på mig själv för att det inte blev några bilder den här gången. Jag har filmat lite, men det är ju sånt som bara en själv tycker är roligt att titta på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0