27 juli ´12 - "Varför spana på killar när man kan spana på hundar?"

Jag har haft en väldigt bra vecka. Jag har solat, badat och bara njutit. Hörnfalks har varit här och vi har pratat minnen och imorse drog jag och Jojan ner till hundstranden och badade. Nu ska jag duscha och sen dra ut till sommarstugan och fira att cancer kan besegras. Imorgon kommer mina favorittjejer (Maja och Noa) till stugan och jag ska passa dom under helgen.


Förresten, min bloggmanager (ha... ha... ha...) Jojan klagar över att min uppdatering blivit dålig, så den här videon är till dig. Om jag inte lyckas skärpa mig så får du titta på den här videon varje dag i en vecka till.

 

The cat returns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0