8 juli ´12 - Hurtig chey

Idag har någon annan tagit över min kropp. Jag vet inte vem, men detta är verkligen inte jag.

Jag vaknade nio, åt en stadig frukost, klädde på mig och gick ut på en galen power walk. Jag gick i parker, längst stranden, genom områden, förbi biblioteket och halvt genom stan. Jag saktade inte ner tempot och jag blev inte trött. Jag har verkligen fått bättre kondition den senaste tiden. När jag kom hem tog jag min bok och solade i några timmar samtidigt som jag smuttade på en smoothie som jag spontant slängde ihop. På kvällen tog jag ett bad och nu sitter jag här. Brun, len och skitnöjd. Jag har verkligen mått jättebra idag!

Nu ska jag tugga på lite kvällsmat och sen fortsätter dom senaste dagarnas filmtema: fjortisfilmer. Dom är ändå väldigt mysiga. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0