21 juni ´12 - We can stay up late, swapping manly stories, and in the morning, I'm making waffles!

Första lägerveckan avklarad. Jag har överlevt, men nu ska det bli skönt med långhelg. Jag har äntligen, äntligen, äntligen fått energi till att städa rummet. Jag har tagit ett bad och nu ligger jag här i mina nya lakan och har Shrekmaraton. Imorgon ska jag sova ut ordentligt och sen ska jag, Jojan och Mario fira midsommar på någon fest. Jag är glad att jag gick till systemet i onsdags, idag var det till och med kö för att komma in.

Just det, min syster passar en katt som heter Sotis. Jag förstod dock inte vad den hade för namn förrens för någon timme sen så jag har kallat den för Sotnos i två dagar. Den ser precis ut som Venus, så jag blir sorgset förvirrad lite då och då. Dessutom har den fått för sig att det är bättre att vara på mitt rum än på min systers.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0