23 juni ´12 - Vem ska ta hand om mig nu då?

Uuh, idag mår jag inte bra. Jag vaknade imorse och drack sjukt mycket vatten, gick och la mig igen, gick upp och handlade frukost, åt frukost och gick och la mig igen, somnade och vaknade igen vid halv fyra och bara låg och gnydde i sängen. Jag mår så jävla illa.

Men jag hade väldigt roligt igår. Vi började på en fest där det bara var Varbergare och så satt vi ute i trädgården och pratade. Ingen skånska och alla visste vilka personer och platser vi pratade om. Underbart! Sen drog vi vidare till en annan fest där vi hängde resten av kvällen/natten.

Ikväll ska jag bara ligga i sängen med katten och må bättre. Jag ska titta på On stranger tides och äta chips, om magen tillåter det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0