21 mars ´12 - Jag ♥ mitt busskort

Jag har åkt buss fem gånger idag. Till jobbet, från jobbet, från Gustav Adolfs torg, till Västra hamnen, till Gustav Adolfs torg och till Kronprinsen. Jag ♥ mitt busskort.

Jag har tillbringat eftermiddagen i Jojans och Marios soffa och druckit av någon okänd persons cola. Jävla onsdag, jag vill ha helg NU. På fredag ska jag dricka tills jag stupar och jag ska dra med mig Jojett i fallet.

Appropå Mario förresten... För länge sen fick jag och Jojan en överraskning. När vi öppnade dörren låg det en liten låda framför oss och när vi öppnade den fanns det världens godaste pasta inuti.





Så jävla roligt att Mario precis smsade nu om att dom åt på samma ställe ikväll som den här pastan kom ifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0