25 mars ´12 - We were young and full of life and none of us prepared to die

Jag har haft en riktigt, riktigt, riktigt asbra kväll. Jag, Jojan och Mario tog bussen ut i dimman och kom fram till en mysig hemmafest där vi drack vin, flummade, hade det allmänt bra och sen började diskutera Max lite smått. Och sen började Mario beskriva alla deras hamburgare... och så fortsätte han och fortsätte. Runt två/tre var jag hamburgarekåt och vi tog en buss in till stan och så rök min Maxoskuld. Jag åt en gigantisk hamburgare med massa ost och bacon. ♥ Vid fyra gick vi mot centralen för att ta sista bussen när jag märkte att jag tappat ett av mina favoritörhängen. Jag blev ledsen så Jojan, Mario och en taxichafför hjälpte till att leta, men vi hittade det aldrig. .____.

Nu är klockan snart fem, så jag ska sova några få timmar och sen försöka hålla mig vaken under dagen så att jag kan somna på kvällen.



I brist på någon bild från ikväll så bjuder jag på en bild från Halloween 2006.
Aaaw, festerna i replokalen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0