22 maj ´12 - Somehow I feel that it's my destiny to fall

För varje kväll som går somnar jag en timme senare, jag har börjat tugga långsammare eftersom maten växer i munnen, jag spyr på att åka samma bussresa varenda dag, mobilen är knäpptyst, jag vill sprätta upp halsarna på människorna som varenda dag frågar om jag verkligen mår bra och idag var jag tvungen att kolla på mobilen för att ta reda på vad det var för dag och datum.


Som tur är har jag ändå haft en av dom bästa dagarna på jobbet idag. Vi spände fast Carissma i vagnen och åkte till Ikea där vi drev med besökarna och parkerade hästen på parkeringsplatsen där hon sen uträttade sina behov. På eftermiddagen hade jag och Joakim hand om "minidags" och jag fick lite användning av mina erfarenheter från mina månader på förskolan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0