5 maj ´12 - If I was a rich girl, na na...

Oj...

Vad var det jag skrev nu igen? Klänning, skor och mascara?
Jag köpte nya fina vita converse. Sen hittade jag den där klänningen jag suktat efter ett bra tag, så jag köpte den med. Men så hittade jag en fin pyjamas som jag inte kunde leva utan, men sen kom på att jag visst skulle klara mig utan den så den fick hänga kvar. Däremot behövde jag en ny mascara och en ny eyeliner, så dom fick följa med i påsen. Men så var det ju så himla länge sen jag använde lösögonfransar och jag har tänkt på det varje gång jag festat den senaste tiden och H&M har ju så billiga... Ett par där också.

Mina hörlurar gick också sönder igår, så ett par nya där behövdes också. Sagt och gjort. Sen har jag fortfarande inga ordentliga örhängen som mina öron pallar, så tre nya där. Här kände jag att det fick räcka, så jag åkte hem. Jag började titta på ANTM, men så började jag tänka på den där pyjamasen. Jag lagade lite pasta med ostsås, bakade chokladmuffins och så fort jag tagit ut dom ur ugnen gick jag ner till bussen för att åka tillbaka till affären med pyjamasen.... och då var den borta. Jag tröstade mig själv med att köpa en ny BH, ett par trosor och torrschampoo. Nu tittar jag på pyjamasen på internet och funderar på om jag ska beställa hem den, men jag ska nog vänta tills imorgon och kolla om shoppingsuget är borta då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0