9 maj ´12 - I swear you're just like a pill. Instead of makin' me better, you keep makin' me ill

Jag har haft en ganska okej dag på jobbet. När jag dör hoppas jag att jag föds om som en vallhund på en bondgård. När vi skulle släppa ut fåren och getterna bestämde dom sig för att ta en promenad så jag jagade/vallade dom över hela gården. Det var skitkul i början, men när jag märkte att djuren lurade mig gång på gång blev jag bara grinig. Till slut fick vi in dom i alla fall och fåren såg löjligt nöjda ut resten av dagen. Tråkigt nog så trodde vi att kycklingarna skulle kläckas (konstig mening, men ni förstår vad jag menar) i fredags och eftersom ingenting fortfarande hänt så lyste vi på äggen med en "ägglampa" idag och såg att äggen var tomma. Men snart kommer stallet ha både ett föl och en kalv, så vi blir inte helt tomhänta.

Efter jobbet satte jag mig på bussen raka vägen till Jojan och Mario där vi åt korv med bröd, chokladgifflar och Bertie Botts bönor i alla smaker. Jag fick en god som jag inte kunde sätta någon smak på, en med vattenmelon och en riktigt vidrig som jag inte heller på den kunde sätta någon smak på.



Dagens bästa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0