2 september ´12 - Everyone knows diaries are just... full of crap.

När jag är sjuk blir jag oftast sugen på sånt som jag aldrig ens skulle kunna tänka mig att äta när jag är frisk. Under morgonen har jag druckit massa honungsvatten och nu har jag precis gjort en egen thaisoppa med kräftstjärtar och nudlar. Det finns inte en chans att jag ens skulle lukta på detta om jag i mina sinnens fulla bruk, men nu går det tydligen bra.

Som vanligt har det bara hänt lite småsaker den senaste tiden. Jag har bokstavligt talat tagit en öl på möllan med några gamla jobbarkompisar, jag har träffar Alexis och skrämt livet ur Jojan på hennes jobb, äntligen sett The avengers, möblerat om i bokhyllan, flytt från rånare och hängt på Malmöfestivalen.

Nu ska jag bara bli frisk. Tänk att om en vecka vid den här tiden kommer jag att sitta här med Nellie igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0