9 september ´12 - Tonight we are young so let's set the world on fire

Precis som alla andra år så stod jag nere på parkeringen när mormor och morfar kom med bilen. Jag hoppade in i baksätet och Nellie luktade lite försiktigt på mig, tryckte in sitt ansikte i min famn, ylade, tittade upp på mig och tryckte sig sen in i famnen igen. Hon är fluff som fan! Hennes päls har blivit gigantisk. Vi tog en promenad och lekte sen i vardagsrummet.

Några timmar senare kom Tommy och Nellie tittade på honom och gick sen iväg. Han fick anstränga sig ordentligt ett tag innan hon började acceptera honom och sen lekte dom och gjorde massa tricks. På kvällen gick vi till krogen och träffade hans bror, hans kompisar och några random japaner.

Nästa dag grejade vi med min nya telefon och tog sen en promenad med Nellie. Vi gick till parken och det var helt vindstilla så dammen såg inte ut som vatten, utan som mark. Nellie gick fram och skulle antagligen gå ut på "marken", så hon trillade i och fick simma i land. Jag skrek som besatt och ömkade henne så mycket som man kan ömka en levande varelse.


Igårkväll låg jag i sängen och hade förberett mig på en hemmakväll när Jojan ringde och sa att det var fest. Jag tänkte att jag kunde springa över en kort stund och sen återvända till sängen, men hennes lägenhet var fylld av Varbergare och på natten gick vi till KB och stannade där till klockan fyra. Vi drack öl, "pratade" (skrek), dansade, spillde ut drinkar, fick drinkar utspillda av vakter, pratade seriösa samtal, skrattade och jämförde telefoner. När KB stängde försvann halva gänget och fyra Varbergare vinglade hem genom Malmö. När jag kom hem satt jag uppe ett tag framför datorn och sen fick jag för mig att jag skulle duscha kvart över sex på morgonen. Jag stannade i duschen i någon timme och sen däckade jag i sängen.

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag har också en hund som heter Nellie som ylar när hon blir glad :D

Svar: Aaw! Vad gulligt ^^
Wendy Darling - Dead is the new alive

2012-09-10 @ 22:10:40
URL: http://bumpi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0